www.it-portal.ro - Informatii pentru profesionistii IT  
  Home | Preturi | Stiri | Articole | Anunturi | Linkuri | Directory | Site Map | Contact
09.04.2020              
Newsletter
Vreti sa primiti stirile zilnic? Abonati-va.
Abonare
     Dezabonare
 
Stiri Hot
15 Ian 2009
Dell intra in cursa pentru ultraportabile

29 Feb 2008
LCD de 28 de inchi la pretul unuia de 24

28 Feb 2008
Procesorul IBM cu 20 de nuclee

28 Feb 2008
Microsoft pregateste o versiune beta a Internet Explorer 8

27 Feb 2008
Modul DDR2 de 8 GB de la Hynix

27 Feb 2008
Lansare Windows Server 2008 in Romania

26 Feb 2008
Procesoare cu 6 nuclee la Intel

26 Feb 2008
Preturile memoriilor in crestere

29 Ian 2008
Ecranele OLED isi dubleaza durata de functionare

29 Ian 2008
Inca un pas pentru Windows 7

21 Ian 2008
Poze cu Radeon 3650 si 3690

18 Ian 2008
Laptopuri ieftine de la Gigabyte

17 Ian 2008
R680 vine mai devreme pe piata

16 Ian 2008
Cel mai subtire notebook din lume

15 Ian 2008
Windows Vista SP1 RC disponibil pentru download

14 Ian 2008
6 GPU intr-un computer = 2,1 Teraflopi

14 Ian 2008
Internetul a ajuns la 150 milioane de website-uri in 2007

11 Ian 2008
Monitor Dual Screen de la Samsung

10 Ian 2008
TV plasma Panasonic de 150 inch

9 Ian 2008
LG prezinta drive extern Blu-Ray si HD-DVD

 
Preturi
CPU
Memorii
Placi de baza
HDD
Placi video
Monitoare
 
Anunturi
Laptopuri
Sisteme
Componente
Software
Periferice
Elemente de retea
Servicii
 
  Stiri
Toate - Hardware - Software - Windows - Linux - Diverse - Overclocking - Jocuri - Internet - Securitate - Comunicatii

Creste cererea pentru servicii de call center

Data: 2005-06-21 13:29:17



Softwin a prezentat in cadrul conferintei "Servicii complete de Call Center", stadiul actual de dezvoltare al pietei romanesti de call-center si serviciile adaugate pe care compania romaneasca le ofera pe piata interna, in comparatie cu cea externa.

"Pe piata romaneasca venim cu servicii adaugate, in plus fata de operare. Aceasta vizeaza, pe langa solutii software, consultanta in set-up-ul unui Contact Center, configurare, implementare, recrutare si training specializat al personalului", a declarat Elisabeta Nichifor, director divizia CRM din cadrul Softwin.

Compania are in derulare peste 40 de contracte de servicii Call & Contact pentru clienti precum Tiscali, Posta Franceza sau Noos si o experienta de 5 ani in domeniu. Serviciile sunt oferite prin intermediul a peste 250 de tineri specializati care opereaza 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana in 3 centre specializate, la Bucuresti, Galati si Petrosani. Pe piata locala, Softwin este considerat un promotor in aria outsourcingului de servicii de Contact Center.

"In marea majoritate, firmele romanesti opteaza pentru infiintarea propriului call center. Este un stadiu normal de dezvoltare. Pe masura ce serviciile de asistenta clienti vor trebui sa devina mai complexe, multi vor prefera, din punct de vedere al costurilor, externalizarea acestui serviciu catre companii specializate", considera Elisabeta Nichifor.





Ultimile 5 stiri din categoria Diverse

Amenzi pentru transferul ilegal de fisiere

Zoom optic e 65X
Vom plati drepturile de autor pentru utilizarea gadgeturilor
AMD vs Intel in instanta
Cel mai mic camcorder Full HD de la Sony

Hottest


Ubuntu 13.10 disponibil pentru download


LCD de 28 de inchi la pretul unuia de 24


Lansare Windows Server 2008 in Romania

      Publicitate

Cursuri Citrix


Spatiu disponibil.


     Curs valutar

USD 3.3845
EUR 4.2903
GBP 4.8141
 
Ultimele anunturi
 

Toate drepturile rezervate www.it-portal.ro - © 2004-2020


Poze haioase Stiri IT Conversii Metrice Matrimoniale CD si DVD cu Linux Metric conversions